tanken slår mig, varje dag.

Nu har jag sovit lite, läst lite och kollar på julkalendern. Som fortfarande är en besvikelse, men antar att det är tradition att kolla. Efter skolan gick jag, lisa och angelina lite på stan innan jag skulle dra mig vidare mot tåget. Jag hittade inget som fick följa med hem, men något säger mig att lisa fick det. När jag kom hem spattserade jag och martina till hartmans, köpte billigt lösgodis. Tänka sig att en affär som hartmans skulle ha billigt godis liksom, gott dessutom. Dock är smakerna få.

Nu har jag inte så mycket mer att berätta faktiskt. Frisörteknik imorogn. 1/3 av klassen ska ha egen hårvård. Jag får nog vänta till nästa vecka, men just nu känner jag inget större behov av det. Har jag kunnat vänta så länge så kan jag vänta en vecka till. Så brukar pappa alltid säga iallfall. Han har väl rätt, till viss del kan jag tro.

en sån där hade varit god.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0