växjö

Idag följde jag med martina till växjö på impuls. Matteus, Jens och Martina kom och hämtade upp oss. Att det fanns två martinor i bilen gjorde det ganska jobbigt för oss. Iallfall, lite shopping blev det minsann trots att jag sa åt mig själv att det fick vara nog. Lite underkläder från h&m följde snällt med mig hem ändå. Vi åt lite, körde lite. Hamnade på maxi, sedan ikea. Köpte julklapp till martina och mystofflor till mig själv. Nåväl, det är faktiskt bara jul en gång.

Nu är jag hemma igen. Har precis haft min farbror och hans fru på besök här hemma. Ganska mysigt faktiskt. Nu ska det slås in lite flera paket och de ska läggas under granen. Sedan är det bara till att invänta julafton. Mysigt som attan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0