vi sitter i samma båt

Nu har jag fixat in lite musik till mobilen, läst 63 sidor, räddat min femtiolapp från att bli uppäten och slarvat bort lappen med min pin/puk-kod på. När mobilen dog av urladdning fick jag ett stort besvär. Fast efter att ha vänt upp och ner på huset och vartenda liten pryl som vi äger så återfann jag pappret, i pappersinsamlingen. Jag börjar undra vem som lägger viktiga papper där oviktiga papper bör befinna sig.

Dagen börjar dra sig mot sitt slut, andra advent också. Tänk, snart är det jul, för 16onde gången i mitt liv. Ganska otroligt egentligen. 10 spänn på att vi får en grön julafton, det börjar sätta sig i ett spår. En tradition.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0