we exist but we're taking it slow

Trevlig kväll igår. Jag traskade upp mot klöxhult, mötte mina kompanjoner och gick vidare hem till daniel. Jag visade dem min otroligt braiga musiksmak. Uppskattades inte alls. Så därför gick vi en liten runda och hämtade upp Julia. Återvände och kollade paradise. Uppskattades inte av mig och julia, därför satte vi igång med lite buzz. Jag vet inte vad jag ska berätta om den omgången, mer än jag utklassade dem alla. Vi låter bilden tala för sig själv. hehe. Sedan kollade vi på bert - sista oskulden. Julia försvann och vi kollade färdigt filmen. Sedan drog vi oss hemåt.  Lång promenad blev det med andra ord. Kollade på click när jag kom hem i brist på trötta ögon och hjärna.

Idag vaknade jag tidigt, steg upp och hjälpte mamma att julstäda huset. Känner mig ruggigt snäll idag faktiskt. Satt upp lite mera julepynt och nu är jag exhausted. Hehe. Idag ska jag skriva klart mina arbeten (matte&engelska) och sedan ska jag ner till haganäs och kolla innebandy.

Imorgon ska jag och pappa baka julgodis :)

VEM är bäst?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0