do the turns


gamla goda minnen måste jag säga. Midsommar 08. Filmen är nog det bästa jag lyckats skapa under en väldigt lång tid, vanligtvis skrattar jag inte åt mig själv. Men jag kan skratta flera minuter när jag kollar på videoklippet. Inte att leka med alltså :))

märker att alltfler lägger till en på facebook. ni som har de, bara lägg till mig! :) alltid trevligt ju, Kristin Karlsson som ni kanske vet. Anyway, ska snart pysa och nanna i min varma säng. Gosa lite med hunden innan jag somnar. Ny dag imorgon, ska vara piggare än idag hade jag tänkt mig. Mycket att göra imorgon dessutom, fick inget gjort ikväll eftersom jag och robin satt och spelade msn spel. haha, utklassning skulle jag vilja kalla det :) Men som sagt, det var sängen som gällde nu, bäst att befinna sig där inom de närmsta minutrarna. hej å hå!


Kommentarer
cristin

Vilken fin blogg :)

vilket är ditt bästa modetips?



du har inte glömt att prenumerera på min blogg va?

lägg till mig så lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-11 @ 12:37:12
URL: http://ccristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0