flashing all the lights

Jaha. Nu har jag tränat och sådant, sjukt gött att röra lite på sig. Bra förberedelser inför träningsdagboken, som jag måste börja med veckan som kommer, nu på måndag alltså! Usch, hur ska det här gå egentligen... Men iallfall, dansen var kul, och ja, det säger sig självt. Väntade i kylan i typ 10 min på mamma, sjukt kallt att bara stå i tights, men ja, jag överlevde iallfall. När vi kom hem gick jag och mamma direkt ut med Kelly. mys.

Nu har jag kollat, väldigt ointressant, på beck. Fattade ingenting eftersom jag inte sett filmen från början. Och det var ingen som ville förklara för mig vad som hade hänt heller. Så jag gjorde iordning lite te, plockade fram lite glass ur frysen och så satte jag mig i soffan och tjurade lite. haha! :) Nu har jag iallfall fastnat här, min mamma lika så. Haha, av någon anledning. Nåväl. Ikväll ska jag bara sitta och nöta filmer, hade jag tänkt mig. Har laddat ner en film som heter step brothers. Någon sa att den skulle vara bra, så det får vi hoppas att den är :)

jajajajajaja! puss! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0