I'm here for you now

Jo, nu är klockan 8 och jag sitter hemma och tråkar, en fredagkväll. Vem ska jag tacka, prisa gud kanske? Nah. Lite skönt att vara hemma faktiskt. Har ändå inte gjort något särskilt, bara njutit av den sista riktiga lovdagen. Den spenderades så fint må jag säga. For som sagt ner till Ikeas aktivitetshus för lite bubblande med Eve och Titti. Det var jätte mysigt och vi fick till det lilla extra när vi dämpade belysningen. Haha, nästan lite dejtaktigt måste jag säga. Vi pratade och ja, hade det allmänt himla trevligt. Något som bör göras om, fortfortfort!

När jag kom hem gjorde jag friterade bananas till min kära familj, som alla stod så intresserade och glodde på. Haha, men de gillade det iaf. Kryss i taket, plus i kanten. Nu tänkte jag köra igång en film, varva ner lite. Och sedan ta ett bad, eller en dusch. Något av det iaf.

Imorgon vankas det fest, är jag happy? JA!

mina fina!


vi la upp det lite läckert, även om bananen mest ser ut som en kyckling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0