I'm safe up high

Nu har jag varit iväg och skakat lite rumpa. Tränat dans alltså. Är klara med ett medly  nu, blir toppen! :) Gäller bara till att vara tillräckligt snabbt, för fort går de. Nåväl. Sara var här innan, blev precis som jag trodde. En massa massa prat, vilket verkligen behövdes! tack. Och ett avsnitt one tree hill. Som förövrigt är bra. Där efter körde jag ut henne och pappa körde mig till träningen.
Det snöar ute också. Man blir ledsen i ögat. Jävla slask och skit! Anyway, här är lite bilder från förfesten igår. Tog aldrig med mig kameran till ormakulla, då jag nästan var säker på att jag antingen skulle slarva bort den, eller att den skulle bli snodd. Så den lämnades hemma. Hade nog antagligen inte fått tid till att ta några kort ändå, så trevligt som vi hade det. Då vill man inte gärna förstöra stämningen genom att ta fram en kamera, som alla förresten verkar avsky. Haha!
Men ett par söta bilder blev det allt, aningen sudda är allihopa. Som sagt, fotografen hade nog fått i sig en skvätt för mycket av det goda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0