just a little too late

Jag lyckades komma i sängs en ganska vettig tid inatt. Inte för att jag vet hur mycket klockan var, men det hade inte börjat ljusna där ute ännu iallfall. haha. Jag fördrev tiden med att kolla på film. hann inte se hela för jag höll på att dö, skjukt trött var ja :P

Idag händer iallfall en del tror jag. Ska snart gå ner en runda till klöxhult med johanna, ska kolla på när några spelar hockey och bara njuta av det finfina vädret. Vid 4 ska jag ner till vårdcentralen för ytterligare en spruta. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, hoppas på att det händer något i lilla älmhult. Vet ni något? Hör av er :):):)!

Nu ska jag fixa lite saker,  see you :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0