looking at you through the glass

Nu är jag hemma från träningen igen :) Jag själv hade riktigt skoj den här gången, lite knäppt. För egentligen är ju träningen till för att de små ska gilla de, men ja, om jag gillar de så är det nog bara plus i kanten.  Blev i princip lek hela timmen. Nu är jag hemma igen, ska sätta igång med allt plugg jag har att göra. Fast ja, jag ska inte klaga. Hemprovet är chill, dock ganska svårt. Men såå mycket bättre än att behöva plugga rejält för att kunna komma ihåg det en dag, för att sedan glömma bort allt precis efter provet är gjort. Ytinlärning ja! Inte så smart.

Sedan ska jag plugga på spanska provet, som jag ännu inte kollat på. Men jag tror inte det kommer att bli några problem, hoppas ine det iaf. Så ska väl försöka att inte ängna för mycket tid här. jag fastnar alltid här när jag som minst får det. Haha har en tendens att göra det. Nåväl, inte fastna vid datorn vare.

Nöter förövrigt lite kent nu, funkar fint när man ska plugga, puss!


Kommentarer
Madeleine

Jag fastnar alltid någonstans när jag ska plugga haha, men bara man sätter igång går det ganska bra =)

2009-02-13 @ 16:12:13
URL: http://chocolatechic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0