why did you have to wait?

Jag plumsade i sängs ganska tidigt med tanke på hur mycket jag sov igår. Förvånadsvärt fort. Det sa bara klick, och så sov jag som en liten prinsessa. Ha! Vaknade faktiskt tidigt idag också, ännu mer olikt mig. Fast steg inte upp förrän runt halv 11, vilket är lite mer likt mig. Då klädde jag på mig, stack ut med kelly en sväng och nu sitter jag här igen. Klockan 1 är det dags för att fara ner till hartmans för att träffa Titti. Ska  fika och sådant mys. Blir nog en hel del prat om allting skulle jag tro. Den tjejen är bra!

Men nu ska jag inte dega här mera, måste fixa iordning mig lite till faktiskt. Vi hörs senare! Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0