you look so confused

Varför är söndagar alltid så tråkiga?
Ja, och eftersom det faktiskt inte finns så mycket att göra har jag mest chillat framför one tree hill. Har passat på att ladda hem lite filmer jag hade tänkt att se, får väl se när jag kollar på dem. Fast det är ingen annan som har några bra filmtips? Antar att de lär behövas om jag nu inte kommer att få något att göra under lovet? :)

Nu sitter jag och kärar ner mig i you found me med the fray. Så himla mysig låt alltså. Och jag saknar gamla minnen nu också... massor. Jag vill festa ocksååå, mihi, festprisse. dooock vet jag att de kommer vara fest sooon, :) gladerglader. Imorgon kommer de danish, frågan är väl om man ska träffa dem eller inte. Vi får se. Annars är det träning som vanligt imorgon, mihi, hoppas det blir som förra veckan, för då var det ganska kul faktiskt :)

Nä, nu är det mat. fick ju ingen mat sist jag ville ha :)
pusssss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0