you said that it's was over

HELG! :D Hur underbart är inte det? :)
Skolan har varit tråkig. Minns knappt vad vi har gjort idag, har lagt allt bakom mig, för det är ju fredaaag! :)
Efterskolan agerade jag frisör i flera timmar :) Blekte salomes utväxt, gjorde blonda slingor på simon, och färgade tommys hår svart :D. Alla blev jätte tjusiga :)*
Efter det gick jag och Salome ner till haganäs för att kolla på herrarnas a-lags match. De vann iaf och vi fick se den fina segerdansen. Själva matchen blev intressant de sista fem minutrarna, resterande tid satt vi och pratade. Trevligare så. Nu ska jag inte göra så mycket. Mååååste äta något, är jätte hungrig. Sedan ska jag väl kolla på någon film eller nått :)

Imorgon blir det växjö med fisken :) ha en bra kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0