your sign

Shiiiiet vad jag inte orkade stiga upp idag alltså. Syrran fick till och med väcka mig idag, tror knappt att mitt mobil alarm ens satte igång. Eller så stängde jag av det i sömnen, men whatever. Jag orkade verkligen inte dra mig upp ur sängen, vilket jag visste var ett måste. Lång skoldag idag också, och vi hade typ bara tjåliga lektioner idag. Fick reda på hemprovet i biologi, VG+, så är väl rätt nöjd ändå. Stryka och sådant på idrotten och ja. Resten av dagen var bara tråk.

Traskade hem, återfann min kära plånbok på hartmans och nu sitter jag här. Ska strax pysa och byta om, sedan träna ikväll. När jag kommer hem från träningen hade jag tänkt att ta itu med min garderob, den är inte alldeles för vacker just nu, eller egentligen så behövs nog hela rummet städas när jag tänker efter. Så jag hade tänkt vara en good girl idag och göra det :)

puss så länge!
och förresten, FALL OUT BOY!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0