2009! Gott nytt år!

it's been ages!
Nu är det iallfall 2009, det känns så jäkla härligt. Och oj vad roligt vi hade. Eftermiddagen/kvällen började med att jag och Sara letade febrilt efter ett matställe som var öppet, vilket inte var de lättaste vi gjort på ett tag. Men tillslut fick det bli kinarestaurangen, eftersom det var det enda som tycktes vara öppet. Inte helt fel, för det var riktigt gott! Mumma. Sedan gick vi skilda vägar, jag hem och hon hem. Duschade och så, sedan kom hon tillbaka runt 7 tiden och vi började fixa iordning oss. Vid 9tiden stack vi ner till lägenheten vi skulle ha festen i, och satte igång! TImmarna gick och vid tolvslaget fann vi oss vid torget, med alla känningar. vilken härlig känsla man får i kroppen när man hälsar alla gott nytt år, folk man känner, och även folk man aldrig sett. Den känslan är inte att leka med.
Gick hem sedan, i mina bara ben, i minusgrader. Gissa om det var riktigt kallt ute? Jo. Och inte nog med det, när jag kom hem skulle jag ut med Gucci, som hon förövrig fick heta, skit kallt det också. Men jag träffade en massa folk en bit bort, så det var trevligt. Pös hem igen och nanade. Väl behövligt.

Nu har jag iallfall vaknat, har precis varit ute med den lilla, ska nog snart springa in i duschen. Vid tre tiden ska jag ner till willys, och inventera igen. Tur man inte har fått sig en såndär hemsk bakis-söndag idag då. Då hade man kanske sett allt dubbelt, och räknat aningen åt skogen. Haha, undra hur många som är bakisar där ja! =) Nä, tänkte också lägga ut dessa satans bilder jag jämt snackat om :) lägger in dem i nästa inlägg för att detta inte ska bli så långt. Puss & GOTT NYTT (H)ÅR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0