a dream so real

Träningen var jobbig så in i helvete. Körde mycket styrka mot slutet av passet. Styrka som man faktiskt behöver i gymnastik. För övrigt tycker jag inte om våran hjälpledare, nej, nej, nej. Fast det vet ni redan :D Tog en massa fina bilder på träningen också. haha. Ska be eve skicka dem så ni kan få ta del av dessa otroligt vackra bilder xD xD. Stannade och pratade med Titti och Eve i typ en halvtimme efter träningen, massa bra. Ni tjejer är fan bra!

nu vet jag.  och för att vara helt ärlig trodde jag att ni var bättre än såhär. Att ni kände mig väl, så väl att ni vetatt jag inte skulle ändra mina åsikter på grund av någon annan. Kanske har jag fel, ni känner mig kanske inte så väl trots allt. Jag visste att ni var sådana, men att du? Om det nu är så  ni ser mig så behöver jag inte det. Jag klarar mig fint.

jag klarar mig!
Evelina&Elisabeth, you're so good.
MAT, DUSCH, DATA! :) puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0