a little bit of love wouldn't hurt

godmorgon!
Vad tråkigt det kändes när jag vaknade i morse, att det bara är idag och imorgon vi hinner sova ut och vila. Därefter är det back to school. Så av tiden som är kvar ska jag riktigt njuta, iallfall så mycket det går när det är minus grader långt åt helvete. Fast idag är det visserligen inte lika farligt som det var igår, då det var typ -16 grader. Idag tror jag inte det är mer än -6 eller något. 10 grader skiljer sig rätt mycket trots allt.

Iallfall. Vad har jag för planer idag? Ni kommer få ett litet annorlunda svar jämtemot vad ni brukar få. Idag har jag nämligen planer, som aldrig förut. Först idag ska vi, jag och pappa, sätta upp stängsel på baksidan utav trädgården, så det blir som en liten utegård för Gucci. Sedan är det tänkt att jag ska traska hem till Liza, fika och sådant myspys. Aldrig umgåtts med henne på det sättet, så det ska bli real fun! Men nu ska jag vara duktig och hjälpa till att plocka ur disken ur diskmaskinen, eller in. Anyway, det ska göras oavsett vad det är :) Vi hörs, njut av dagen! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0