feel the rythm

Åhå, i morse när jag vaknade låg det ett tecke med snö, och det snöar ännu. Nu blev jag ganska depp, för jag vill inte ha mera snö. Vi klarar ju oss så fint utan, iallafall nu efter jul. Innan jul hade varit okej, och under. Men nu är lite sent. Aja antar att jag måste leva med denna snö, den ligger säkert inte mer än att par dagar, sedan försvinner den säkert.

Iallfall, har precis varit ute med Gucci. Vaknade ganska sent även idag, halv 12 kanske. Jag måste börja vänja mig att gå upp tidigt inför skolan, åh gud, hur ska detta gå? 
Jag har iallfall inga större planer idag, har bestämt mig för att jag SKA börja läsa boken nu, och jag lovar att hålla det. Annars blir det stressigt mot slutet, och tjaa, det gillar jag inte. Bara en termin kvar på gemö nu. Så jävla gött. Sedan är jag färdig med alla mina 10 år där. Nej, nu flyter det iväg alldeles för långt. Det jag ville säga var att inte har något planerat idag, och att ni gärna får höra av er i brist på annat. Pusshej! (:


tolvslaget på nyår! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0