fräckis

Är bara tvungen att berätta om denna härliga kommentar från pappa igår kväll. Ni vet min syster martina? Hon har börjat övningsköra och går i körskolan och sådant ni vet.Och idag skulle hon köra sin första körlektion på körskolan. Vilket verkade ha gått topppen. Men jag tror pappa tvivlade lite på det igårkväll när vi pratade om det.

Hon berättar att hon är jätte trött och ska sova tidigt.
- Jag måste ju vara pigg till imorgon, jag ska ju köra i körskolan imorgon.
- När ska du köra då? Så att man stannar hemma och håller sig inomhus.

Jag skrattade så tårarna forsade ner för kinderna. Jag tänkte nästan säga detsamma, men han hann först. Men imorgon i tidningen lär ni inte läsa om några olyckor, och det gick nog toppen bra för henne :)
Nu åter till pluggandet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0