great day

tjollahoppsan.
Jag har egentligen ingenting att skriva, men jag har inte heller något att göra. Så slänger minsann in en blogg nu ändå. Skolan har gått fort, började med slöjd och avslutades med eget arbete. En helt okej dag. Plus att jag fifflade in min söndriga lånebok som Gucci(?!) tuggat sönder imorse. Nu får jag bara hoppas på att ingen märker något. Åtminstånde inte hon som jobbar där.

gick hem, duktigt som jag är. Gick ut med gucci i 40 minuter, ännu duktigare. Haha nyttigpetter som rör på sig som hon ska :) Har bestämt mig för att åka ner till växjö med pappa och mamma och gå på informationskvällen på JB. Lika bra de. Hopppas på att hinna med en liten shopping tur, men då måste vi nog köra nu, och jag ska äta innan. Och det har jag inte  gjort, så shoppingen kan jag lika väl glömma. blöhö. aja, nu ska jag fixa lite andra saker i väntan på att maten ska bli klar :) ha de toppen! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0