I'm gonna love you endlessly

Äntligen lite ledig tid. Syrran är ute och går med Gucci så jag kan relaxa nu :)

Idag har jag inte gjort så mycket, det är 1a januari 2009. Det känns så konstigt att säga det. Men så är det. Idag har jag inte gjort så värst mycket, varit ute och sådant. Somnade en timme med gullet i famnen, bättre än en nallebjörn. Himla mysigt anyway. Vid tre for jag iväg till willys och började sätta mina hjärnceller i arbete. Räkna, räkna, räkna. Jag vet inte hur många gånger jag var tvungen att räkna om allt,  jag antar att jag glömt lite utav min sifferkontroll och räkförmåga. Men det gick fort, tog lite mer än tre timmar sedan fick jag gå. Tråkigt var det faktiskt inte heller, och vi tjänar ju pengar på det också. win win. Jag och simon promenerade hem tillsammans för han ville kolla på hunden, så det fick han göra. Sedan blev det lite prat och så, sedan drog han igen.

Och nu sitter jag här och vilar mina små ben. Är riktigt trött så jag funderar på att vila en stund, men kom nyss på att jag har en bok som ska läsas ut och jag har inte ens börjat. Jippey! Men jag läser, sedan vilar jag. Kanon! Har ni haft en bra start på året? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0