it's all or none

Godmorgon, godmorgon. Har ni sovit gott?
Jag har iallfall det, till och från. Iallfall, det blev inte så mycket skrivet igår, eftersom Sara kom till mig på kvällen sedan, som väntat. Vi låg och pratade (jag försökte!) länge, sedan gick vi ut en sväng, och efter det gjorde vi lite bullar och kollade på one tree hill. Mysigt värre.
- asså, du behöver inte viska!
hahahahha! Lite roligt måste du erkänna att det var :) Jao, sedan kom hennes broder och hämtade henne, sisådär runt halv 11 tiden. Jag drog mig mot tvn och sedan ner i sängen. Gick och la mig tidigt för att jag var ruskigt trött och orkade inte riktigt hålla ögonen öppna.

Idag var det tänkt att vi skulle iväg till kusinerna och äta, men jag vet inte om jag ska följa med eller ej. Någon måste ju vara hemma med Gucci och ja. Fast det hade inte varit fel att träffa dem, var ju så längesen sedan sist. Tråkigt men sant. Ja, vi får väl se vad som beslutas. Nu ska jag iallafall ta något att äta, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0