Look in my eyes, what do you see?

Attans skit. det har inte kommit ut något nytt avsnitt av one tree hill idag. Nu blev jag lite nerstämd, faaaaktiskt. Jag får roa mig med annat tills vidare :)

studiedag på torsdag. miiiihii. Sjukt jävla skönt. blir alltså en ganska kort vecka för oss studerande. Inte helt fel inte. Men nu funderar jag på att göra lite nytta. skriva på So-uppgifterna som ska in någon gång, någon dag. Ingen koll på det faktiskt, men vet att det är rätt mycket som ska göras, lika bra att ta tummen ur röven och sätta igång med det :). blir väl som alltid annars, och jag känner inte för en massa stress dagen innan det ska lämnas in.

förresten, nu har jag bekräftat min ansökan om gymnasieval. Valde bort ett tredje val, så har bara två val. Nu är det bara till att hålla alla mina tummar på att jag kommer in. JAG VILL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0