looking back on the road I used to travel.

Klockan är närmare 1 nu. Har ännu inte gjort något särskilt av min lediga dag, och har fortfarande inga planer på att göra något speciellt för den delen. Är hemma själv, fast hunden är hemma såklart, så det är ju ingen social verksamhet på gång här hemma inte. Sitter mest vid datorn och surfar, som det nu så fint heter. Tjåligt, ja, aningen faktiskt. Har varit ute och gott en runda med vovsningen, funderar på att gå en till, men motivationen är inte på topp idag nej. Ska ju cykla upp till klöxhult för barnträning med mina kära underbara barn :D. Innan dess ska jag laga mat, eftersom ingen annan kan göra det åt mig här hemma. Dags att plocka fram mina dolda talanger.

Jag funderar på pasta (snabbmakaroner ev.), men det åt vi ju igår hos Evelina. Så det känns lite knasigt att äta det idag igen, dock tröttnar man ju aldrig på det. vi får se vad jag lyckas åstadkomma! Men måste nog sätta igång med det, så att jag hinner laga en omgång till, om jag skulle misslyckas första gången. haha! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0