magi

Det är väl inget fel på lite skadeglädje, eller hur? Ibland är det roligt kan jag tycka. Som i morse, då jag och syster skulle cykla till skolan, så märkte vi riktigt hur halt det var. Därför valde vi att be pappa köra oss, vilket han faktiskt också gjorde. Vi möter en annan, som inte fått skjuts, precis vid gatan. Och jag säger lite sarkastiskt 'hoppas hon trillar'. Tror ni inte hon gör det också? Vilken magi det finns i min talan alltså. Haha. Jag skrattade lite, taskigt kanske, men det såg roligt ut. Hon verkade inte slå sig heller.

I skolan har vi gjort förberedande nationellaprov i engelskan. 1 fel på del ett, och 1 på del två. Så jag är mycket nöjd. På spanskan har vi bestämt hur våra lektioner ska se ut, ser ljust ut faktiskt. Kan ju till och med bli ganska roligt. Resten av dagen var seg.

Gick hem från skolan idag, fick lite snålskjuts ett par hundra meter. Sedan tog jag mig en sväng ut med hunden, och nu sitter jag här och skriver ut lite lappar inför barnträningen. Ska snart sätta mig ner och planera lite vad vi ska göra idag på träningen. Snart kommer adam också, och ikväll ska vi kolla på den svenska serien jag berättade om att vi kollade på för någon dag sedan. Det halvt dolda. Men nu måste jag fixa irodning allt :d vi hörs senare :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0