när man önskar att man hade allt...

Nu är vi äntligen inne i värmen igen. Har spenderat hela mig dag utomhus med pappa och fixat med vår lilla provisoriska hundgård. Jag tycker faktiskt det blev ganska bra för att vara oss. Två kloka huvuden i ett. Har väl hållt på där ute i ett par timmar, ruggigt kallt är det när det drar och blåser. Usch. Men har iallfall ätit nu, lagade mat till mig och syster, pyttipanna is the shit.  :)) Som ni kanske förstår är jag ju ingen vidare kock så det får bli enkla grejer när jag ska laga. haha. gott blev det iallfall.

Skulle ju egentligen stuckit hem till Liza, men det hinnar jag ju inte nu. Så vi bestämde oss för att fika efter skolan på fredag istället. Blir toppen. nu ska jag gå och vila lite, trött som jag är! Pusshej! (:



Kommentarer
M i m m i s | D e s i g n

Svar: Tackar :)

2009-01-06 @ 16:48:57
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Emelie Granath

Gillar dina blogg inlägg kanske låter flummigt, men dom är lixom så jordnära gillar det ;)

2009-01-06 @ 21:22:28
URL: http://granath.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0