never give up!

Egentligen borde jag säga godmorgon, för det var inte längre än en halvtimme sedan jag vaknade, men det låter lite dumt att säga det såhär när klockan är 12,17. Så det får bli ett vänligt goddag, eller god middag!

usch vad jag inte har sovit inatt, har hostat som en gnu och det kittlar i hela halsen på mig. Men det verkar ha gått över nu ändå, toppen! Idag var de tänkt att jag skulle ner till haganäs eller eventuellt open sun och sola lite med syster. Fick ju ett solkort av henne, eller meningen är ju att hon ska bjuda på det, så tänkte utnyttja det nu. Vid fyra kommer nog Adam och vad som händer där emellan märker vi. Får väl dra ut på tiden eller något.

Frukost tänker jag prioritera nu. puss



Kommentarer
Ida

Aha okej, ja jag vet att det finns utan sub, men jag är nog för lat ;)

2009-01-11 @ 12:33:03
URL: http://typexakt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0