one step closer

Godkväll damer och herrar. Vad har ni för er då?
Själv gör jag inte så mycket, är riktigt trött måste jag erkänna. En annan sak jag måste erkänna att det är mer krävande än jag trodde att ha en hund. Det betyder dock inte att jag inte tycker det är kul, för det tycker jag absolut det är. Men man blir riktigt trött och sleten efter en dag.

Nåväl, idag har jag varit en sväng nere på ikea med pappa, eller har jag sagt det? Nä, tror inte jag nämnde det. Har även kollat på någon film som Adam Sandler var med i, men jag somnade.  hohoho så himla ovanligt :D Mina trötta ögon och hjärnceller är inte gjorda för detta. Har även läste ett par 75 sidor i boken också. Tråkig bok, fast har inte riktigt fastnat för innehållet ännu. Vi får väl se om jag gör det ju längre jag läser. Nu ska jag ut med hunden. Kyyyyyligt, fyfan! Var glada ni inte är mig nu :) puss!
¨

nu blogg design förresten, vad tycks? :D¨


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0