release my body

Jag antog att min dator inte skulle återlämnas idag, så jag har skrivit om mitt arbete. Om det blev bättre eller sämre kan jag faktiskt inte göra, men vad jag kan avgöra är att jag har lyckats korta ner det med en halv sida. Nu ska det bara kortas ner ytterliggare en halv sida. Pappa får hjälpa mig med det, läsa och ta bort det oviktigaste.

nåväl. Idag har jag inte åstadkommit med något. Har varit ute lite och sådant. springer fortfarande runt helt osminkad och i pyjamas. Det ska snart bli ändring på det för nu ska jag fixa iordning mig lite, och sedan blir det kanske till att dra ner och kolla på syrran när hon spelar match. Om jag orkar. Och om pappa har kommit hem. För jag pallar inte sitta där helt själv, nä, usch.

Ikväll är det dans iallafall, efterlängtat.


visst såg vi ut att ha det ganska mysigt? :)


och en annan random bild. haha :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0