some people

Har precis kollat klart senaste avsnittet av one tree hill. Är det mega bra eller är det? Svårt att beskriva. Och jag vill bara berätta vad som har hänt, det riktigt bubblar ur munnen på mig. Men eftersom jag vet att många inte har hunnit titta på det ännu, så ska jag vara snäll och inte avslöja någonting för er. Utan ladda ner och titta på det :) Det är det värt, ruggigt bra.

Ska nog snart gå och lägga mig, är så riktigt trött. Förstår bara inte varför. Gick och la mig tidigt igår, vaknade hyffsat sent och har inte gjort något som borde vara tröttande för mig. Jag antar jag börjar bli old. Ja, livet är hemskt! Men ska nog pysa och sminka av mig nu, sedan trä på mig pyjamas och lata mig i sängen. Good idea! Godnatt! :)


en gammal bild från tävlingen. Har suttit och kollat igenom dem bilderna. Jag saknar det. 1a pris i Gyllende hatten, jag saknar det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0