tanken slog mig

Måndagar är definitvit den jobbigaste dagen på veckan. Inte nog med att man måste hasa sig upp ur sängen på morgonen, vi går även också till halv 4. Vilket vi gjorde idag. Första lektionen gjorde vi inget för vår lärare var försenad med tåget som hade stannat på grund av all snö(vadå all snö? Så mycket?) så vi fick sitta och kolla på någon film om andra världskriget. Andra lektionen hade vi svenska, boooring. tredje engelska och läxförhör. Som inte riktigt var på min sida idag, total hjärnsläpp. Vi hade idrott efter lunchen, och vi dansade foxtrot eller vad det nu heter. haha. allas dröm är väl ändå att dansa med sin lärare, right? ;) ;) Sista lektionen spelade jag och Oscar kort :)

Nu är jag hemma igen. Ska snart byta om och fara ner till träningen. Ska försöka att inte bli lika sen som jag var förra veckan, haha. Nej nu är det i tid som gäller. Därför borde jag dra mig ifrån datorn och göra vad jag ska. Vi hörs senare ikväll :)

puss

haha sakna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0