tröttnat på bloggen?

alltså, bloggen har jag helt glömt bort nu. Tiden bara springer förbi, och ärligt talat har jag tappat suget. För jag har absolut ingenting att skriva om. Ibland funderar man helt enkelt på att sluta skriva, överhuvudtaget. Fast det känns lite tråkigt att göra på det sättet också, för ja, det är roligt  stundvis. Oftast. Antar att det är för att vi har lov som jag inte orkar skriva något. Jag har liksom annat för mig om dagarna nu, hinner knappt sitta vid datorn numer. Hinner knappt kolla några one tree hill avsnitt för att lillen ska ut hela tiden. Nu låter det kanske som att jag har tröttnat? Men det har jag absolut inte, tvärtom. Jag tror detta var något mycket bra för mig. För nu är jag ute mycket mer, istället för att bara sitta och glo på oth hela dagarna. Nu är jag ute och promenixar och får frisk luft hela tiden. Det enda negativa och det mindre bra är ju att det är så ruggigt kallt ute. Men fan vad skönt det ska bli när det så småning om blir sommar. Då man faktiskt till och med skulle kunna njuta av dessa promenader.

Nåväl nog om det. Vad har jag gjort idag? Jo, jag har varit och inskaffat lite mer hundsaker, klosax, schampo och en borste. Så när jag kom hem invigde vi schampot och duschade Gucci. Hon gillade det, helt klart. Och jag gillade det även mera, när hon skulle ruska av sig allt vatten. Haha, kallt, blött och ganska oförutsägbart. Det får man ta. Senare somnade jag och på kvällen kom Sara hit. Vi kollade på Jönssonligan som gick på tv, och vi gick ner till robin för att hämta min cykel. Fick skjuts hem av pappa för vi hade en liten lathund med oss som inte riktigt orkade hela vägen. När vi kom hem värmde vi fötterna så gott och åt nudlar. Vi kollade även något avsnitt oth, för det var ett tag sedan jag kollade på det. Plus som ni alla vet så tycker ju hon om det nu :D. Sedan åkte fisk hem!

Nu har jag suttit och kollade på world strongest man med pappa och martina. Känns himla manligt att sitta och kolla på det, men i brist på annat, varför inte? Sedan kollade vi på något annat manligt, typ thaiboxning eller något. Jag har nog blivit man nu tror jag, så mycket man en kvinna kan bli iallfall. Nu ska jag inte vara tragglig, godnatt för er som ska sova. Själv ska jag vara uppe ett tag till, ska ut med G en sista gång ikväll först! Puss&Kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0