un, dos, tres

Träningen gick finemang, även om det bara var jag och Elin som ledare. Fick sällskap halva vägen hem utav adde, gabbe, werner och anna. Trevligt :) När jag kom hem åt jag, kollade på halva my best friends girl, knallade in i duschen och nu har jag precis kollat på halva Barnhemmet. Hade tänkt kolla på andra halvan nu, även om klockan är väldigt mycket. dock håller andra delen på i 55 minuter, då skulle klockan alltså vara kvart över 11 när filmen skulle ha slutat. Hmm.. jag tror nog jag kollar på den imorgon nu när jag tänker efter. Är inte så sugen på att bara sitta och titta på film nu, ska väl snart gå och lägga mig istället.

imorgon ska jag simon och tommy, förmodligen äta frukost på skolan. Tänkte prova på det, höhö. och se om det är något. Så får man ju frukost för första gången på länge. Helg imorgon också, sjukt gött med ännu mera lediga dagar. hallelujah! och godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0