things-to-do-list

godkväller.
Under 2009 har jag inte hunnit åstadkomma särskilt mycket. Jag har mest suttit hemma liksom, träffat lite folk och så. Men mycket mer har det inte blivit. Visserligen har det ännu bara gått 6dagar och det har inte gått att göra så mycket mer. Därför tänkte jag sätta upp en liten lista som jag gärna vill hinna göra innan årets slut. Att sätta upp saker jag vill hinna göra är bättre än ett nyårslöfte tycker jag. Man blir så besviken om man inte lyckas hålla sitt löfte, därför är det bättre att ha aktiviteter att se fram emot istället :)) here we go.

- I sommar blir det spanien med spanskagruppen, det är en sak som är säker som jag vet kommer att bli av. Det är också en sak jag verkligen ser fram emot att göra, eftersom jag bara besökt ett fåtal länder, danmark och thailand. Att göra det med en del av klassen kommer bli kul, även om jag bara känner ett litet antal av dem.

-En natt med Sara på en studdsmatta/gräsmatta/tält eller vad som helst, och gärna ett nattdopp i bökhult vill jag också hinna med. Eftersom vi slängt våran studdsmatta får vi hemsöka någon annans, or something.

- Jag vill också besöka ett spa eller något liknande, lite längre ifrån. Som malmö, lund, stockholm, göteborg, eller något liknande. Med syster eller någon nära kompis.

- Att åka utomlands med bara en kompis eller syster. Dock är ju det en sak jag inte tror kommer att hända detta året. Dels på grund av min ekonomi, och mina kära päron :P. Såvida jag inte vinner några miljoner på trisslotter och kan bjuda med mig hela familjen. Drömma kan man alltid.

- Appropå ekonomi. Jag vill också skaffa mig ett jobb, så jag kan jobba efter skolan/på helger då och då. Tjäna egna pengar och inte vara så pengaberoende hela tiden. Inte känna krisen i slutet av varje månad.

- Nöjesfält för all del.

- En annan sak jag vill är träffa nytt folk, från alla möjliga ställen. Inte för att jag inte nöjer mig med de jag har nu, utan att jag vill lära känna andra personer.

Ja, det  blev en kortlista. Haha, min fantasi är inte riktigt på topp. Känner att det mer blev en lista jag vill göra över sommarn lite, haha, eller under hela min livslängd. höhö. Det kommer fler delar, då jag återfunnit min fantasi lite mer eller helt och hållet till och med. Nu ikväll ska jag inte göra så mycket mer, har suttit och kollat på någon slags revy som gått på ettan. Tänkte jag skulle ta en dusch nu och sedan lägga mig och kolla på någon film tillsammans med syrran tror jag. Jag säger godnatt redan nu, för detta är troligtvis det sista inlägget jag skriver ikväll :) puss och sovgott!



Kommentarer
Julia

jag har inte heller gjort så mycket hittils under 2009 ;)

2009-01-06 @ 21:35:45
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Kim Von J

söta bilder i headern!

2009-01-06 @ 21:39:55
URL: http://kimj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0