you brought something, out of nothing.

I keep giving myself to you.

Jag kom på att jag faktiskt inte har något nyårslöfte, tänka sig. Inte för att jag har haft det något år, men det kan ju faktiskt vara kul att ha. För att i slutet av året se om man har lyckats att hålla det. Har suttit och funderat ut något tänkbart, möjligt löfte, som inte är alltför svårt att hålla. En sak jag kan komma på, är att aldrig sluta umgås med Sara. Herregud, det får inte hända! haha, gud vad jag skulle sakna alla hennes riktigt dåliga skämt, och alla hennes dampskratt för ingenting. Fast det är ett dåligt löfte, för ja, det är egentligen inget löfte. Nä, jag ska minsann gnaga lite till på det, och se om jag kommer fram till något.

Istället blir de lite bilder.

påväg till Jerrys lägenhet, kallt som fan var det.

är det fest så är det

och lilla Gucci!

Kommer kanske lite fler bilder från nyår, tog inte så värst många, för det var ärligt talat inte så mycket att ta kort på. Eller, nu glömde jag bort en liten liten detalj. TOALETTEN! Ni förstår, där inne hände det saker. Kan ju iallfall säga att badkaret sitter inte säkert längre. Åh nä, inte efter igår :)))

Inte för att pressa denna braiga stämning ner mot botten igen, men nu när jag tänkte på vilken veckodag det var idag, så kom jag på att det är torsdag. Alltså är det sju dagar, en vecka, tills skolan börjar igen. Jag vill inte tillbaka, men på ett sätt vill jag ändå det. Få hela vårterminen färdig så vi kan gå vidare till andra skolor, träffa nytt folk och växa upp aningen. Killarna i vår klass behöver minsann och dag växa upp. Om ett halvår är det dags iallfall.
För att inte drömma mig bort allt för långt så ska jag sluta prata nu. Kan nog hålla på hela natten om jag skulle skriva ner precis allt som kom i vägen för mig.  Nä, vi hörs imorgon, nu är det dags att gå ut en runda. Puss&godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0