blablabla!

Jag är fortfarande pigg som en lärka. Sömntabletter någon?
Nä nu skojar jag. Jag ska inte ta några piller för att kunna somna, jag sätter på en film precis när jag ska sova så somnar jag inom 15 minuter. Haha. På ett sätt är det ju jäkligt bra att somna när man kollar på film, oavsett om man är riktigt pigg eller trött som ett as. Man somnar i vilket fall som helst.

Nu sitter jag iallfall och redigerar lite bilder åt salome. Dock har min fantasi farit åt skogen, eller egentligen har jag nog aldrig haft någon vidare fantasi. Nej, det är nog sanningen det. Får nog snabba på lite, för syrran ska ha datorn vid tio. Har ju bara en fungerande dator i och med att hennes bärbara är sönder. Gucci välte ner den från ett bord, gissa om Martina blev glad.
Men nu ska jag iaf dra. ha de toppen! =) godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0