maybe this were ment to be

Jao.  Nu sitter jag här igen. Aningen uttråkad nu efter att ha kommit hem från Adam. Här hemma finns ju inte så mycket att göra längre, om det ens någonsin gjort det. Nåja. Åkte hem till adam vid fem tiden som ni kanske förstod.  Han åt, sedan spelade kollade vi lite på tv, efter ett tag fick vi för oss att spela lite spel. Så gick ner och spelade någon frågesport grej som hette trial något tror jag. hohoh ^^, det var jättetrevligt. Hur mycket jag än hatar att säga det, så får ni höra det ändå. Adam vann! Tusen ledsnar gubbar gånger tio! Fast å andra sidan, det brukar ju gå bra när man fuskar :) hoho, det luktar dålig förlorare. För ja, jag kom sist. Rackans spel. Det ska tydligen vara till för barn från 8år, och vi spelade ändå barnversionen. Jag kunde typ inga frågor! hahah, awkward. Jo tack. Sedan kollade vi på låt den rätte komma in. Ni vet boken jag tjatade om för ett par månader sedan, den vi läste med klassen. Ja, den filmen kikade vi  på. Och jag kan faktiskt säga att boken är mycket bättre än filmen. Man förstår typ ingenting i filmen, inte jag och definitiv inte han heller :D. 

Haha, nä nu ska jag sluta kränka honom och gå och sminka av mig (säger man så?) och sedan gå och lägga mig. Hoppas ni alla haft en bra kväll :) pusshej!


Today!


Kommentarer
Dress Like a Princess

Söt du är :)

2009-01-07 @ 14:12:20
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0