can you ever find a home?

Just nu sitter jag och fördriver tiden genom att lyssna och lägga in musik på mobilen. Egentligen har jag ju ingen nytta av musiken jag har inlagd på min mobil just nu, eftersom jag inte har några fungerande hörlurar. Eller hörlurarna fungerar, men den glappar som fasen. Så det funkar inte att lyssna på den utan att tejpa fast den i mobilen, och det mobbar i princip hela klassen mig för, så njä, jag överväger att inte använda de då någon ser på. Det är en sak jag ska fixa imorgon, nya hörlurar. Påminn mig om det, sjukt gött att ha om  man ska åka bil långt eller så.

En annan sak. Det är ruggigt jobbigt nu när Gucci kommit underfund med hur pipleksaken fungerar. Pipet skär rätt in i öronen, inte en gång, utan flera miljoner gånger om dagen. Särskilt på kvällen. Påminn mig igen, varför köpte vi henne en pipleksak? När det finns så mycket annat att leka med?

ja, nog är det något fel på henne. Örat bara hänger.

söta nötter vi knäckte häromdagen va? :)


Kommentarer
Elin

Öronen ska väl hänga på den rasen? ;)

2009-01-14 @ 20:22:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0