singing that melody

Vilken dålig blogghelg det var varit. Denna helgen har varit mycket händelserik, längesen liksom. Så det var lite roligt trots allt. Fredagskvällen började ju som tidigare sagt att jag åkte ner till Salome. Vi pratade och lyssnade på musik, sådant mysigt som tjejer gör. Efter ett tag så åkte vi med Pierre och Danne hem till D:et. Där kollade vi på en halv film, en halvkass pojkaktig film. En sådan de baraq slåss i ni vet. Tråkigt. Efter ett tag stack vi hem till Pierre, förlorade danne på vägen. Men hos pierre kollade vi småklipp av filmer, och på Halloween. vi fick asgod soppa som Pierre lagat och sedan kom det massa annat folk. Åkte hem runt 12 tiden kanske.

Lördagen började också finemang. Minns faktiskt inte riktigt vad jag gjorde på förmiddagen. (Jisses mitt minne alltså) Men senare på kvällen träffade jag och Salome. Vi stack ner och inhandlade present till sara som fyllde år. Där fick vi god tårta och mycket gott sällskap :D. Hur trevligt som helst! På kvällen drog jag och Salome vidare hem till tommy där det var ölkväll med Guitar Hero, med trummor och hela skiten. Väldigt roligt till och från :) Kvällen slutade vid halv 2 då jag cyklade hem.

Idag har jag varit ute och gått med syrran. Lång lång runda med Gucci. Ätit lite och nu är Sara här :) ska sätta på ett one tree hill avsnitt och glutta nu :) Finemang. Och ikväll blir det träning för hela slanten. (Y)! Vi hörs! puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0