yes then you're no

Studiedag idag. Så jäklans gött! :)
Anyway. Gårkvällen blev mycket lyckad tycker jag. Dans i skolan, film resten av skoldagen. Dock stack jag hem kvart över 1 för att jag skulle följa med till vetrinären med Gucci och pappa. Hon skulle vaccineras. Snabbt och enkelt. Väntesalarna är så extremt tråkiga på sådana ställen. Liksom, tre stolar, två bord och en jävla massa böcker om hundar/katter och andra djur. Nä, inget ställe jag skulle inreda. Iallfalllllllll.. När jag kom hem cyklade jag ner till klöxhult och träffade på Titti och Paulina. Vi stack in på klöxhult, träffade gamla mates, lääängesen nu! Och så störde vi folket från sin lektion, och jag träffade min kusin.
När Eve slutat sin lektion cyklade vi hem till hennes mamma först, pratade lite och så. Sedan gick vi över till hennes pappas hus. Alla kom, vi pratade om allt, vi åt och vi hade det skit trevligt tycker jag allt. Ena försvann efter den andra och vi cyklade upp till klöxhult för att smyga lite. haha nolifers, menvafan. vi hade kul! :) :)
På kvällen, ännu senare, träffade jag Sara och vi cyklade till bökhult. Vilket vi gjorde hel feeeel, för vart vi skulle var egentligen näset. Så vi trampade på en bit till och väl framme träffade vi Salome, Pierre, Tommy och simon som hade suttit och grillat där nere. Det såg mysigt ut :) fick skjuts hem av pappa sedan, sjukt kallt.

Vad ska jag göra idag då? Eftersom vi har studiedag idag, hade jag ju då tänkt att utnyttja den till plugg och studier.



NÄÄ jag skojar med er! Jag ska träna på kvällen iaf, vad som händer emellan är en gåta. hihi. men nu ska jag äta fruuuulle! :) see you.


Kommentarer
Johanna :)

tack för kvällen hos ewe , det var kul och behövligt! <3

2009-01-29 @ 20:00:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0