you always say the words I love to hear.

Äntligen så funkar min mobil igen! 3's nätverk, actually. Det klirrade i telefonen och wipps så väntade 5 sms. Se så popis man är när mobilen har lagts åt sidan. Haha.

Har iallfall inte gjort ett smack idag. Skolan flöt på, även om jag höll på att somna på spanskan. Skit trist och mina ögonlock vägde typ 500 kg. Se där. Annars hade vi slöjd och NO och sådant idag. Imorgon blir det andra bullar i ugnen i skolan. Då ska dagen inledas med idrott, bugg med helklass. Haha, jag säger bara; awkward. Men det ska vi nog fixa. Sedan ska vi kolla på film i 3 timmar. Tråkig film visserligen, men med godis och dricka funkar det finemang! :D

Men det är imon det. idag är det idag. (fiffiiiig) Sooow, jag missade träningen idag.  Har suttit och skrivit lite krigsgrejer och sovit i två timmar. Inget går upp mot lite sömn you know. Nu ska jag antagligen fortsätta, eller så ska jag göra något annat. Oth har ju inte kommit ut idag heller (WTF!!!!!) så det blir inget av det heller.

ohja, ja det fiiint iaf (: ^

random bild. haha :D min mamma är cooolast, och bäst!


Kommentarer
Sara

SV: Tack så mycket!

2009-01-27 @ 19:32:44
URL: http://novembersara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0