Bilder från hoppningen tidigare idag

Yes. Med all min fritid hinner jag redan nu kasta upp några bilder innan duschen.





Nu blev de inte mer fina bilder. Längtar lite tillbaka då jag var galen i hästar. Det kan man inte tro nä, att jag varit en liten hästnörd. Det har jag. Tro mig. Mitt rum bestod av tusen posterbilder av hästar, hästar överallt. Då var rida det roligaste jag visste. Minns till och med när jag bad pappa att köpa en häst till mig och ha honom på trädgården. Ja, när man var 5-6 år och inte visste bättre var livet enkelt. Nu, några år senare, förstår jag att det aldrig hade gått, men då trodde jag starkt på mina instinkter om att en häst skulle överleva på våran gräsmatta och klippa vårt gräs.

Fick en till present idag förresten, av pappas bror och hans fru. Hur kunde jag räkna ut vad det skulle vara? :) Nej nu tror jag närmare bestämt att det är duschen som lockar mest just nu. pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0