caught in a storm

En helt okej-trevlig kväll igår. Började med att jag for till evelina, och vidare till hennes pappa, sedan mötte vi ludde och robin. Long time no see. Nästan så iallfall. Vi körde vidare hem till mig, bosatte oss med vattenpipa. Sedan kom även felix, och lite efter andy, lucas och henke, med en pizza till oss. Gissa om vi blev glada? :) Sist kom joel, och ja, kvällen fortsatte i samma mönster som tidigare. Prat, vattenpipa, och lek och stoj. Typ. höhö. Aja, tänkte slänga in några bilder från kvällen senare om det finns några vettiga. Har inte hunnit kolla på kameran ännu. - men när robin får kameran i handen är det omöjligt att de inte finns några bilder. Som vi konstaterade.
På kvällen satte åskan igång, den jävla åksan.

Nej men ja. Klockan är tio, vädret ser helt okej ut och jag tänkte gå ut och gå en runda. Och hålla alla mina jävla tummar på att det inte ska regna. Vi hörs senare. Puss!

plus att jag verkar va den enda som inte har sett michael jackson cermonin. ack!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0