det sista som ska tysta är musiken i mitt huvud

Godmorgon! :)
Blev en hyffsad tidig avslutning på min kväll igår, lagom tid. Jag stack till Titti där Eve också befann sig. Vi satte oss och pratade på hennes oerhört hela studdsmatta. Sedan gick vi vidare till evelina och där blev det ytterliggare mer prat. Missed this. Men det är bra, det kommer igen ser ni. haha. När vi  blev trötta på att använda våra munnar cyklade vi ner till kommunhuset där vi stötte på en massa folk. Drog vidare till bökhult där det var ytterliggare lite till folk. Och där satt vi, hela kvällen. Ganska trevligt if you ask me, fast väldigt mycket knott och myggor. Det roligaste på kvällen var nog ändå cykelturen hem. Schölin(?) är inte nådig att åka med. Vi dog nästan tre gånger, och alla gånger på grund av att han skulle hälsa på någon. Med nöd och näppe klarade vi vägen hem och jag lever fortfarande.

När jag kom hem blev de oth-dags och sedan sussade jag. bra kväll.
Idag var de tydligen planerat att vi ska plocka jordgubbar. Trevligt :)
ha de bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0