don't mess up the trick

Nu är vi inne i dag 2 denna veckan. Skönt att dagarna går så snabbt nu. Hände väl inget utöver det vanliga utan de är rutin efter rutin. Det blev förresten inget regn då jag önskade det som mest, så jag fick nöja mig med att ta mig ut till Diö all by my self. Inget regn när jag körde hem heller, fast det var å andra sidan bara positivt.

Lagade spagetti när jag kom och nu har jag precis varit ute och gått en timme med molle. Träffade på lite allt möjligt folk, så det var trevligt. Mest lyssnade jag på dånande musik i hörlurarna. Har också lärt mig att man bör kanske inte ta en långpromenad med nyinköpta skor. Usch nej. Nu har jag skoskav ifall ni undrar. Det gör ont s.o.m. f.a.n.

men jag klagar inte :)


Kommentarer
Martina

Nej kom ihåg dom var billiga!

2009-07-28 @ 15:57:57
URL: http://tinadensuperfina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0