find out truth, then come to me

Måns Zelmerlöw på ettan. Åh helt underbar är han. Vilken röst killen har alltså. Om de ändå fanns ett dussin till av dem. haha!

Det blev en lång promenad med mami, mysigt. Dock underskattade jag nog solen lite, det blev jäkligt varmt där ett tag.  Trodde nästan ett tag att vi skulle bli överfallna av en boxer också, men det klarade vi oss undan ifrån. Hade inte varit drömmen alltså. Nu bara pratar jag om saker jag inte ens förstår varför jag berättar. Jag yrar väl bara, och gäspar. För trött är jag, som attan.

Ny dag imorgon, tredje dagen, mitten av veckan. Det börjar arta sig. Östersjö på fredag, kan bli kalasbra tror jag :) men dags att säga hejdå. haha teletubbies. dags att säga hejdå, dags att säga hejdå. nej usch vad löjlig jag är. vi hörs. godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0