födelsedagsfirande

Då var firandet med Sara över för iår. Mycket mildare än förra gången, då hon faktiskt gav mig klartecken att jag kunde "fixa iordning mig utan att få det förstört". Salome var ju även här, och Simon kom som en liten bonus. Vi åt tårta och jag fick finfina paketer av dem. Haha. Sara har alltid en så jävla bra fantasi, tråkigt dock att det hon först hade planerat (SEDAN JANUARI!!) inte gick att genomföra.  Helkropsmassage hade man inte tackat nej till. Men åter till denna roliga grej med saras fantasi, man kan liksom aldrig ens gissa vad det är som kommer att hända en eller vad de är man kommer att få.


ett ölspel, och på glaset är det en gris och texten "fyllesvin". Undra vad de kan mena med det. Som ni kanske vet så har sara i evigheter kallat mig för griskurt och massa sådant. Därför får jag alltid något som innehåller grisar varje år. Julklapp, födelsedag. Vad som. Alltid en gris i hörnet av saken. Men hur gullig som helst ändå. Nästa fest ska det skålas med detta glas kan jag lova :D Tack tjejer!


och så fick jag den här jävligt söta saken av Sara :D Ni förstår vad jag menar med fantasi va? hahaha. Helt sjukt galen.
 
Åh vad jag tycker om dem tjejerna. Jag tycker om dem mest.

glömde förresten berätta om igår, då jag träffade dem två och danskarna. Riktigt roligt uppe i sängen med dem, hahaha! Jag har nog aldrig skrattat så mycket åt ingenting. Usch. Hemskt alltså. Oj vad jag har saknat dem, mer av er vill jag ha.


 
tårtan får vara med på ett litet hörn också :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0