having you on a save spot

Idag är jag nöjd med mig själv. För idag har jag nämligen tagit mig ut till diö helt by myself.  Fast det var inge vidare, 20minuter på en moppe med flugor i ögonen. Nej, men det dög. Jobbet var även det mycket bättre idag. Hade 4personer runt mig nästan hela tiden, vilket gjorde det hela lite roligare. Annars finns det väl inte så mycket mer att berätta om min kära dag på ekebo.

Är hemma nu, och har precis ätit. Tänkte att jag snart skulle bege mig ut en runda, promenera lite med muppen. Senare ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, tar det som det kommer. Det sköna är iallfall att jag, idag, inte är det minsta trött som jag var igår. happy face all over it! =)

något som inte är lika happy face är att mitt msn har lagt av!
plus att solen har tittat fram idag.
 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0