hoping the best for you, for me and even for us.

Tittut igen.
Klockan är nu 13,46 och jag har bockat av både jobb och mat på min lista. Regn också. Typiskt att det alltid ska regna nu för tiden, och särskilt när jag hade tänkt att spendera de kommande 20minutrarna på mopeden hemåt. Ja, det är absolut inget jag hurrar över. Något jag däremot hurrar lite över är att jag fyller år på onsdag. Skönt det.

Har precis ätit ris och någon curry-kyckling-ananas-grej som mami lagat. Yummie. Tänkte åka ner till affären med martina och inhandla lite olika saker. Ikväll blir det nog att dra ner till bökhult som jag kanske nämnde, eftersom Kasper och Simon har kommit till Sverige nu så får man passa på att komma inom och hälsa iallfall.  Hoppas på jävligt mycket bättre väder. Typ som det var vid 12 tiden. Ge mig!

bra grabbar det. dessutom är bilden 2år gammal!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0