i dont shine if you dont shine

Nej, jag gillar sol bättre. Regn är ingenting för mig.
Har precis cyklat hem i ösreeegn från byn, är skitblöt nu och mitt humör är inte på topp. Inte någonstans. Fast i byn hade jag ett par trevliga timmar med Sara och Salome. Fikade lite på hartmans, blev mycket prat(!) och sedan skulle salome pierca sig i naveln. haha. Hon vart jätte nervös, men jag förstår henne. Har varit i samma sists. Men väl färdigt blev de urfint! ;D Träffade och pratade lite med Pernilla också, gullan, henne saknar jag från gympan. ysch! :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska fördröja tiden med. Blir väl att sitta vid datorn och göra ingenting. Eller kolla på film och sova. :)

i miss you girls!


Kommentarer
Rebecca

Nu har jag dragit igång Veckans blogg, om du är intresserad att vara med är det bara för dig att du anmäler dig i inlägget "Veckans blogg" Det vore kul om du i alla fall var med. Lycka till!

Kram

2009-07-06 @ 19:36:55
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0